Domů / Jak objednat?
Výrobci
Anketa
Jak jste se o nás dozvěděli? co Vás přivedlo na náš web?
51 % (105)
18 % (37)
14 % (30)
17 % (35)

Celkem hlasovalo: 207
OpenID
Odběr novinek

Jak objednat?

 

U nás si vyberete z velkého množství kvalitních produktů. Rozhlédněte se, a podívejte se do naší nabídky! Internetový obchod je otevřen 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu.

 

Pokud si budete přát vytvořit poptávku, tak můžete:

  • Přímo na našem internetovém obchodu
  • Telefonem: +420 777223723
  • E-mailem: info@ceramic-service.cz
  • Na telefonu jsme pro Vás k dispozici od pondělí do pátku od 9 do 20 hodin.

Objednávky se realizují v převážné většině případů při osobní schůzce našeho zástupce u klienta nebo klienta u nás v naší kanceláři, nebo vzorkovně a nově i elektronicky přes nákupní košík internetového obchodu. Před samotnou objednávkou je vždy nutné, aby zákazník bezpodmínečně viděl fyzické vzorky objednávaného materiálu z důvodu mírných až podstatných rozdílů mezi obrázkem v katalogu nebo na monitoru a samotným fyzickým vzorkem. Tímto zcela eliminujeme zákazníkovu nespokojenost s dodaným materiálem, který před objednávkou neviděl fyzicky jako vzorek a případné zdlouhavé a zbytečné vracení materiálu zpět. Vyjímku tvoří pouze případ, kdy náš zákazník již jen doobjednává již jednou dříve zakoupený materiál. V případě, že zákazník trvá na objednání materiálu bez předchozího zhlédnutí fyzických vzorků a toto nám závazně potvrdí v potvrzovacím e-mailu se tímto vzdává práva na odstoupení od kupní smlouvy a možnosti vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dnů. ( § 53 občanského zákoníku,č. 367/2000) Při uvedené osobní schůzce s klientem projednáme vhodnost použití vybraného materiálu k požadovanému účelu (povrch, rozměr, barva, otěr, mrazuvzdornost atd.) a sepíšeme zakázkový list klienta, který obsahuje všechny potřebné informace o zakázce včetně termínů a kontaktů. Uvedené informace zadáme do našeho systému a cenovou kalkulaci zašleme zákazníkovi emailem ke kontrole. Zde jsou uvedeny názvy, množství, ceny atd. Do písemného potvrzení souhlasu zákazníka se zaslanou kalkulací se jedná o nezávaznou nabídku. Po odsouhlasení zákazníkem již evidujeme tuto kalkulaci jako závaznou objednávku, na objednávkové zboží vystavíme a zašleme zálohovou fakturu, u skladových položek zálohu nevystavujeme. Po uhrazení zálohy převodem nebo hotově již zadáváme ihned zakázku ke kompletaci, což trvá cca 10-20 dnů. U skladových položek je zakázku možné vyzvednout/dodat po dohodě do cca 7 pracovních dnů, po vystavení potřebných dokladů na sklad k vyskladnění. Platby za zboží i zálohy se provádějí převodem před odběrem/dodáním nebo hotově při odběru/dodání po kontrole zboží, vždy dle dohody s klientem.

 

Pokud si doobjednáváte stejný materiál k již zakoupenému, je nutné počítat s tím, že dodaný materiál bude zcela jistě v jiné výrobní šarži než materiál původně zakoupený a provedením se může mírně či více lišit barevně i jinak. Lze na vyžádání prověřit možnost dodání stejné šarže v případě, že nám sdělíte původní šarži.

Upozorňujeme Vás také, že každý vzorek, kromě vzorku vyjmutého přímo z palety skladového materiálu se může mírně lišit od posléze dodaného materiálu,díky odlišným šaržím.

U materiálu označeného v popisu jako ,,Odstínová variabilita : V3 střední odchylky a vyšší" je nutné vidět alespoň 3 kusy z důvodu barevné variability každého jednotlivého kusu.

 

Pokud hledáte produkt a nemůžete ho najít, prosím kontaktujte nás. Rádi pro Vás nalezneme řešení.

Obchodní tým Ceramic Service Praha.