Dodací a platební podmínky
Dodací lhůty
Všechny materiály prezentované na našem eshopu se dělí do dvou základních skupin co se týče termínů dodání.
1. skupina jsou materiály, které nejsou standartně na skladě v čr a jsou na dovoz od výrobce, termín dodání u této skupiny je cca 10 až 20 dnů od objednání a uhrazení zálohy.
2. skupina jsou akční materiály které jsou na skladě v čr, které jsou v převážné většině prezentovány v naší vzorkovně a u nichž je dodací lhůta 1 až 7 pracovních dní.
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně:
- Při platbě na dobírku se zasláním zakázky na určenou adresu spedicí okamžitě po uskutečnění objednávky.
- Při osobním odběru dle předchozího upřesnění termínu klientem.
- Při platbě převodem po zobrazení platby na účtu prodejce.
Vyjímečně se může stát, že dostupnost uvedená u zboží nemusí odpovídat momentálnímu stavu na skladě např. pokud byla zásoba doprodána a nová je na cestě od výrobce, ale nebyla tato skutečnost upravena na eshopu.
Poštovné a balné
Dopravné je účtováno dle typu převzetí zboží takto:
- Osobní odběr Praha 9 - ZDARMA.
- Dopravní službou FOFR (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) – vždy dle individuální kalkulace, závisí na PSČ a hmotnosti zásilky, zašleme na vyžádání zákazníkem, zvolením této možnosti v zadávání objednávky. Ceny dopravy si můžete sami spočítat na on-line kalkulátoru zde : http://fofrcz.cz/pocitani_cen.php zadejte Vaše PSČ a hmotnost zásilky, případně Vám cenu dopravy na vyžádání rádi sdělíme.
- Doprava do zahraničí (doručení 1 -14 pracovních dní dle typu pošty a vzdálenosti).
- Praha 9 a okolí cca do 20km ZDARMA do hmotnosti zakázky 1000kg, bez časové záruky, ostatní případy dle individuální dohody.
Vyjímečně se může stát, že je nutné doúčtovat dopravné i pro zakázky, které jsou na mimopražských skladech a objemově jsou tak malé (např. 2balíky), že není možná jejich samostatná doprava na provozovnu, případně je nutno počkat, až se malá zakázka přidá k nějaké větší a doveze se spolu s ní.
S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).
Způsob platby
- Hotově - při osobním odběru/převzetí a kontrole v naší kanceláři Praha 9-Černý most nebo bezhotovostně ,,okamžitou platbou,, pomocí aplikace IB ve Vašem mobilu.
- Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel v hotovosti včetně dopravného, účtovaného zvláštním dokladem spedice.
- Bankovním převodem před dodáním - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce vedeného u mBank. Číslo účtu je 670100-2202291386/6210. Jako variabilní symbol použijte číslo vastavené konečné faktury, které je současně i výzvou k odběru/vyzvednutí zakázky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme. Prosíme, počítejte s 2-3 prac.dny na převod mezi bankami.
- Platba on-line platební kartou přes platební bránu.
- GSM banking - možnost platby z mobilního telefonu.
- ePlatby pro eKonto - platba on-line platební kartou přes platební bránu Raiffeisenbank.
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Reklamační řád
Vznikne-li na zboží, reklamační důvod, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na e-mailové adrese: info@ceramic-service.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození vzniklého při přepravě. Pokud je obal poškozen, pak je kupující povinen dále na místě zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Upozornění:
V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace. Prodávající informuje kupujícího do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách o následném postupu řešení reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkcí a škod vzniklých neodborným používáním, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.
Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a paltebnÍch podmínek odpoví,
tým expedice CERAMIC SERVICE PPRAHA